مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-03ورزشي

بازی های آسیایی| فرهادی زاد: دختران ما در هانگژو بسیار خوب ظاهر شدند


نایب رییس کمیته ملی المپیک با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دختران ورزشکارکشورمان در هانگژو اظهار داشت: بانوان ورزشکار به زودی می توانند مدال های نقره و برنزشان را به خوش رنگ ترین مدال تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی از چین، مهین فرهادی زاد که برای تماشای مسابقات قایقرانی که در مجموعه ورزشهای آبی هانگژو حضور یافته بود، گفت: دختران ورزشکار ما در این دوره از رقابت ها بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند نتایج خوبی را برای کشورمان به دست بیاورند.

وی افزود: امروز روز پایانی رقابت های  قایقرانی دختران و پسران است که خوشبختانه با کسب پنج مدال به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردند.

نایب ریس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنانش به تشریح عملکرد ورزشکاران کشورمان در این دوره از رقابت ها پرداخت .

وی گفت :خوشبختانه ورزشکاران کشورمان به ویژه بانوان در این رقابت ها نشان دادند که در رشته های مختلف کار کرده اند ، فدراسیون ها برای حضور موفق آنها وقت گذاشته و برنامه ریزی کرده اند، در عین حال دختران ما هم،  همه ی تلاش شان را کردندکه بتوانند در رشته های مختلف به نتایج خوبی دست پیداکنند.

فرهادی زاد افزود : در دوچرخه سواری فرانک پرتو آذر کار بی نظیری را انجام داد،دختران ما درقایقرانی بسیار قوی ظاهر شدند، در کوراش دو دختر پرتلاش کشورمان توانستند با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| فرهادی زاد: دختران ما در هانگژو بسیار خوب ظاهر شدند

بازی های آسیایی| فرهادی زاد: دختران ما در هانگژو بسیار خوب ظاهر شدند